Tuesday, March 30, 2010

Podcast Project!



4 comments:

  1. Derek、ごはんを 食べている時は 口をとじて 食べましょう。LOL 「くちゃくちゃ」しないように 食べましょう。w
    ビデオ2の最初:女性のひとりごとが すごく きになりました。
    このビデオを見てすごく笑ってしまいました。
    みなさん日本語の勉強がんばってください。
    T

    ReplyDelete
  2. lol....コメントは ありがとうございました。 これから、口をとじます。
    ほかの友達に 私たちの ビデオを 見せて ください。 :) ごかぞくも みせて ください。

    ReplyDelete
  3. Hmmm well this way very entertaining to watch, your guys japanese pronounciation is quite amazing compared to us michiganders...we cant speak japanese besides myself of course.

    ReplyDelete
  4. Derek, your Japanese pronunciation is quite authentic! I also love the music... so over dramatic at times haha

    ReplyDelete